Tour de Pancreas 2023

Stichting Eck Roosen en Support Casper hebben de krachten gebundeld in de sportieve strijd tegen alvleesklierkanker. Samen staan we sterker en hebben we op zaterdag 16 september 2023 de Mont Ventoux beklommen voor de tweede editie.

Wat een ongelooflijk mooi bedrag is er opgehaald tijdens Tour de Pancreas! Meer dan 120 wandelaars en fietsers hebben €175.411 ingezameld en de teller staat niet stil. Een prachtige samenwerking tussen stichting Eck Roosen en Support Casper.

Wij bedanken alle deelnemers voor hun ongelofelijke inzet en vooral de donateurs & sponsoren voor de donaties die er zijn gedaan. Dit zal het onderzoek van het team van Casper van Eijk zeker helpen in hun onderzoek naar een innovatieve behandeling van alvleesklierkanker.

Ben jij geïnspireerd door deze mooie actie? Volgend jaar gaan we op 14 september naar de top van de Mont Ventoux. Hou onze evenementen pagina in de gaten voor de inschrijving.