Eerste editie Tour de Pancreas 17 september 2022

Al bijna 4 jaar bestaat Stichting Eck Roosen, een stichting met als voornaamste doel het bijeenbrengen van fondsen en sponsorgelden ten behoeve van fundamenteel onderzoek naar het vinden van alternatieve behandelmethoden van alvleesklierkanker. Elke dag overlijden er nog 8 tot 10 personen in Nederland aan de gevolgen van deze kankersoort. De ziekte is hiermee een van de meest dodelijke vormen van kanker in ons land. Samen met Support Casper ondersteunen wij dit innovatief onderzoek. Ook samen met Support Casper willen wij van Stichting Eck Roosen door middel van aansprekende events zoveel mogelijk geld ophalen.

Op 17 september 2022 vond de eerste editie van de Tour de Pancreas plaats. Met ca. 50 fietsers en wandelaars hebben wij wederom de Mont Ventoux beklommen met maar 1 doel; zoveel mogelijk geld ophalen! Ons doel was om door middel van donaties en sponsoring €30.000,- op te halen. In totaal hebben 40 personen meegedaan aan deze eerste editie. Gezamenlijk hebben we €44.390,- opgehaald! Een fantastisch bedrag! We willen alle deelnemers, donateurs en sponsors
bedanken voor hun bijdrage aan de eerste succesvolle editie van Tour de Pancreas.

Met sportieve groet,
Namens Support Casper en Stichting Eck Roosen